Aylin Harink

Aylin Harink

zondag 25 november 2012

Nu nog de punctie en de scans.

Donderdag 8 nov. waren we in Groningen om mijn mobiele pompje met antibody's eruit te laten halen. Dat is een stuk prettiger ook al voel ik me daarna nog wel lang ziek. Ik ben die dag ook nog even naar de afdeling M2 geweest. Heb bekende zusters en een broeder weer gezien, dat was wel even leuk. Thuis heb ik eindelijk maar eens mijn kanjerketting afgemaakt tot zover. In Duitsland doen ze niet aan de kanjerkralen dus heb ik ze allemaal in het UMCG gevraagd. Ik hoop dat ik een keertje de "einde behandeling-kraal" kan vragen. Vrijdag 9 nov. moest ik weer beginnen met de VitamineA-zuur tabletten. Ik heb elke keer erg last van de bijwerkingen. Maar gelukkig kon ik afgelopen vrijdag er weer mee stoppen. Waarschijnlijk moet ik nu nog 2 keer twee weken deze tabletten slikken.Tussendoor ben ik twee keer naar het ziekenhuis Enschede geweest voor controle en bloedprikken. Mijn bloed is goed maar de waarde's zijn nog niet weer normaal dat zal nog wel even duren.
Ik ben af en toe een paar uurtjes naar school geweest. Het is erg gezellig om er weer bij te zijn! Dat is voor mij echt genieten. Het is wel heel wisselend per dag. Soms gaat het gewoon niet. Naar school gaan word hem dan ook niet op zo'n dag. Het voelt goed dat veel mensen aan me blijven denken en met me meeleven.

Vorige week heb ik een meisje uit Hengelo ontmoet met een andere vorm van kanker dan ik. Het was een bijzondere ontmoeting, en wat een kanjer is ook zij! Ook heb ik vorige week weer een mooi kado mogen ontvangen van Jolanda Schenkel dit keer was het een prachtige kip. Jolanda heeft al heel veel gehaakt voor de stichting "Allen4Aylin". Nu gaat ze verder haken voor "Serious Request".


 Jolanda ontzettend bedankt, maar ook al die vele,vele anderen die zich hebben ingezet voor mij op welke wijze dan ook. En ook alle lieve kadootjes,kaartjes, reacties op mijn blog, dat was en is heel fijn. Hoe zwaar het ook was en is, ik heb me nooit alleen gevoeld dankzij jullie!
Het word me de laatste weken vaak gevraagd of ik nu helemaal klaar ben en wat de vooruitzichten voor mij zijn. Ik ben wel klaar met mijn immunotherapie maar nu nog de uitslag van de scans afwachten.
Daar hangt alles vanaf hoe het verder gaat, en of ik voorlopig klaar ben. Over mijn vooruitzichten kan ik niet wat zeggen, helaas... Bij een Neuroblastoom weet je het gewoon niet.
Morgen ga ik weer naar Duitsland voor een kleine week. Ik krijg dan weer de beenmergpunctie,de scans en dit keer een eind gesprek met de professor. Ik hoop dat we snel de uitslag krijgen en natuurlijk dat het goed is! Ik vind  het heel spannend en zie er ook wel een beetje tegen op.

Aylin

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Aylin,

Al onze hoop is gevestigd op een goede en positieve uitslag voor jou, zodat je leven weer in een wat rustiger vaarwater komt en je kunt gaan genieten van alle leuke dingen die jonge mensen doen!

Liefs en een dikke knuffel
Ine en co.

Anoniem zei

De Laatste keer!!!!!!!!!
We duimen voor de aller beste berichten!!!!!!!!!
Lieve groet Ingrid
Zet um op

Anoniem zei

Lieve Aylin,

We leven weer mee en wensen je een goede uitslag van de scans. Het gaat goed, zet hem op!!

Liefs,
Reinout.

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Leuk, die foto met die kip! Als ik jouw foto zie aan het begin van jouw blog en ik zie deze dan denk ik: het wordt een echte dame!
Heel veel sterkte met de punctie en de scans. Ik hoop dat alles goed verloopt. Het kaarsje blijft hier branden.

Veel liefs, Carin

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Wat heb je een geweldige uitslag gehad en voor mij voelt het nog steeds een beetje onwerkelijk. Nu kun je geleidelijk aan je leven weer onder normale omstandigheden oppakken en hoef je niet steeds van huis. Geniet maar van de tijd die komen gaat. De groetjes aan iedereen van mij.

Groet Johan Peddemors